وبلاگ

چگونه با تبلیغات تاکسی می‌توان به سودآوری مناسب دست یافت؟
چگونه با تبلیغات تاکسی می‌توان به سودآوری مناسب دست یافت؟
  • تاکسی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین وسایل حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری، می‌تواند به‌عنوان یک بنر تبلیغاتی سیار نیز عمل کند. اکثر مردم که درون مناطق شهری رفت‌وآمد می‌کنند، گذرشان به تاکسی‌ها نیز می‌خورد. درواقع هم می‌توان گفت گاهی سوار تاکسی شده تا به سفرهای درون‌شهری خود بپردازند و هم در هنگام قدم زدن در خیابان، چشمشان به تاکسی‌ها می‌خورد. بنابراین، در پیش روی قرار داشتن این نوع از تبلیغات، مهم‌ترین ویژگی آن‌هاست که باعث می‌شود همیشه در دسترس و قابل‌مشاهده باشند.
  • 27/09/2018 08:42:57 ب.ظ1397/7/5
  • ادامه مطلب...
با مزایای اصلی تبلیغات در تاکسی آشنا شوید
با مزایای اصلی تبلیغات در تاکسی آشنا شوید
  • استفاده از خدمات تبلیغات موبایلی بر روی سقف تاکسی‌ها، یکی از بهترین راهکارها برای جلب‌توجه افراد به سمت برند تبلیغ‌کنندگان است. با پیشرفت فنّاوری منجر به ارائه راهکارهای بیشتری برای جذب افراد به سمت کسب‌وکارها شده است که این امر، راه‌های زیادی را برای افزایش آگاهی افراد جامعه به سمت کالاها و خدمات جدید باز کرده است. یکی از این راه‌ها، استفاده از تبلیغات مبتنی بر تاکسی هستند. بنابراین اگر در انتخاب این نوع از تبلیغات شک دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.
  • 20/09/2018 06:18:28 ب.ظ1397/6/29
  • ادامه مطلب...
چگونه بهترین فراخوان عمل (Call-To-Action) ممکن را ایجاد کنیم؟
چگونه بهترین فراخوان عمل (Call-To-Action) ممکن را ایجاد کنیم؟
  • فراخوان عمل که به‌طور مختصر CTA نامیده می‌شود، یکی از مهم‌ترین ضروریات در زمینه بازاریابی دیجیتالی است و روش عملکردی آن، دعوت از افراد مختلف برای مشارکت در انجام یک کار است. طی تحقیقات ارائه‌شده توسط وب‌سایت معتبر Small-Business-Trends، امروزه در حدود 70 درصد بنگاه‌های تجاری کوچک، در ارائه CTA مناسب دچار مشکل شده‌اند. برای این منظور، در این مقاله قصد داریم که شما را با شیوه ایجاد یک فراخوان عمل مناسب و جذاب آشنا کنیم. برای این منظور، هشت تاکتیک مفید و ضروری برای شما تهیه شده است.
  • 05/09/2018 05:40:32 ب.ظ1397/6/14
  • ادامه مطلب...
ارزیابی تأثیر تبلیغات در تاکسی بر کسب و کار ها
ارزیابی تأثیر تبلیغات در تاکسی بر کسب و کار ها
  • در این مقاله، ضرورت و موارد تأثیرگذار تبلیغات در تاکسی را بررسی نماییم تا به تأثیر آن و ارزش مازادی که برای کسب‌وکار ها ایجاد می‌کند، پی ببریم
  • 29/08/2018 02:40:21 ب.ظ1397/6/7
  • ادامه مطلب...
نه دلیل مهم برای داشتن تبلیغات مکان محور
نه دلیل مهم برای داشتن تبلیغات مکان محور
  • تبلیغات تبلیغات مکان محور یکی از انواع روش های تبلیغات می باشد. همان‌طور که از نام این دسته از تبلیغات برمی‌آید، برای تبلیغ و معرفی بیشتر محصول یا خدمات به مشتریان، قابلیت‌های بسیار زیاد و انعطاف‌پذیری در این مدل تبلیغات وجود دارد.یکی از جذاب ترین انواع تبلیغات مکان محور، تبلیغات تاکسی است.
  • 16/08/2018 10:32:47 ق.ظ1397/5/25
  • ادامه مطلب...
تأثیر ویدئو در جذب مشتری
تأثیر ویدئو در جذب مشتری
  • با در نظر گرفتن نکات ارائه‌شده در این مقاله، شما می‌توانید در مورد تبلیغات ویدئویی و تأثیر فراوان آن در کسب‌وکارتان مجدداً تصمیم‌گیری نمایید.
  • 12/08/2018 11:34:03 ب.ظ1397/5/21
  • ادامه مطلب...