تب‌رو وبلاگ با مزایای اصلی تبلیغات در تاکسی آشنا شوید

استفاده از خدمات تبلیغات موبایلی بر روی سقف تاکسی‌ها، یکی از بهترین راهکارها برای جلب‌توجه افراد به سمت برند تبلیغ‌کنندگان است. امروزه دیگر تبلیغات به یک اصل اساسی تبدیل‌شده و تاریخچه آن به زمانی باز می‌گردد که انسان برای تجارت و دادوستد کالاهای خود نیازمند مهارت‌هایی بود. بسیاری از بنگاه‌های تجاری کوچک و بزرگ، نیازمند گسترش نام و ویژگی‌های کالاهای تولیدی یا خدمات خود هستند و با پیشرفت نیازهای مشتریان و فروشندگان، از تبلیغات برای این منظور استفاده نموده‌اند. تبلیغات درواقع گونه‌ای از دریافت بازخورد هستند که از یک شخص به شخص یا شرکت ارائه می‌شود و هرچه این تبلیغات مناسب‌تر باشند، بازخورد بهتری دریافت می‌شود. هرچند باید این را نیز اضافه کرد که با پیشرفت فنّاوری منجر به ارائه راهکارهای بیشتری برای جذب افراد به سمت کسب‌وکارها شده است که این امر، راه‌های زیادی را برای افزایش آگاهی افراد جامعه به سمت کالاها و خدمات جدید باز کرده است. یکی از این راه‌ها، استفاده از تبلیغات مبتنی بر تاکسی هستند. بنابراین اگر در انتخاب این نوع از تبلیغات شک دارید، در این مقاله با ما همراه باشید.

- چگونه تبلیغات در تاکسی می‌توانند به شما کمک کنند؟

تبلیغات در تاکسی که عموماً با محوریت ارائه معرفی کوتاه و راه‌های ارتباطی با تبلیغ‌کننده بر روی یک ماژول نصب‌شده بر سقف تاکسی‌ها و یا داخل آن‌ها ارائه می‌شود، امروزه بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و این کار، مزایای زیادی را برای کسب‌وکارهای محلی به همراه خواهد داشت. تبلیغات مبتنی بر تاکسی شامل اعتبار سازی برای یک برند در داخل کابین یا خارج تاکسی است و اشخاصی که در خیابان تاکسی را مشاهده می‌کنند یا افرادی که در تاکسی نشسته‌اند، از این تبلیغات بهره‌مند می‌شوند. یک شرکت قابلیت این را دارد که تبلیغات خود را بر یکی از بهترین و مناسب‌ترین مکان‌های موجود یعنی تاکسی‌ها، درج کند و با حرکت تاکسی در ناحیه شهری، آن را در معرض دید شمار کثیری از افراد جامعه قرار دهد. این نوع از تبلیغات همچنین یک شانس برای بنگاه‌های تجاری محسوب می‌شود که محصولات و کالاهای خود را تنها در یک ناحیه با پتانسیل جذب مشتری بالا معرفی کنند که بیشتر در تاکسی‌های محلی موردتوجه قرار می‌گیرد. تبلیغات ارائه شده باید حاوی نام محصول یا خدمات، نام برند، تصاویر جذاب و یا حتی صدا و ویدئو (برای تبلیغ در داخل تاکسی) باشد تا توجه مشتری را جلب نماید. با نام‌نویسی برای تبلیغات دیجیتالی در تاکسی، شرکت‌های تجاری قادر خواهند بود که پیام خود را در سرتاسر یک ناحیه انعکاس دهند و فارغ از بازه زمانی مشخص، همواره در معرض دید افراد قرار گیرند. نقطه قوت این دسته از تبلیغات این است که ارزان‌ترین نوع تبلیغ در میان انواع مختلف تبلیغات در کشورهای توسعه‌یافته محسوب می‌شود و نسبت به رسانه آنلاین یا چاپی، هزینه بسیار پایین‌تری دارد.

تاکسی‌ها به‌طور میانگین در آمریکا 2000 مایل در هفته حرکت می‌کنند و این طیف وسیع جابجایی، به آن‌ها اجازه می‌دهد که ناحیه جغرافیایی بیشتری را برای تبلیغ پوشش دهند و ازاین‌رو، نسبت به آگهی‌نماها و بنرهای چاپی بسیار مقرون‌به‌صرفه تر باشند. از سوی دیگر، به کمک تاکسی‌ها، تبلیغات شما به‌طورقطع در بازارهای مختلف دارای مشتری نمایش داده می‌شود و ازآنجایی‌که طبق تحقیقات انجام شده، مردم تاکسی‌ها را به‌عنوان وسایل نقلیه عمومی محبوب برگزیده‌اند، این تبلیغات اثر بیشتری نیز به دلیل توجه بیشتر مردم در پی خواهد داشت. نکته دیگر این است که تاکسی‌ها به‌صورت 24 ساعته و 7 روز هفته مشغول به کار هستند و افراد برای آن‌ها مسیر موردنظر برای رسیدن به مقصد خود را تعیین می‌کنند. مقصد این افراد می‌تواند مرکز شهر، مراکز خرید، فروشگاه‌های بزرگ و موارد دیگر باشد.

- این تبلیغات تا چه حد برای عاملان و رانندگان تاکسی منفعت دارد؟

تبلیغات مبتنی بر تاکسی تنها برای کسب‌وکارهای تبلیغ‌کننده سودآور نبوده و برای رانندگان تاکسی یا عاملان تاکسی‌رانی نیز درآمدزایی می‌کند. از سوی دیگر، تاکسی‌ها به‌راحتی در داخل شهر شناسایی می‌شوند و تبلیغ انجام شده بر روی سقف تاکسی، می‌تواند نشانی از یک تاکسی خاص باشد. از سوی دیگر، تاکسی‌ها عملاً به‌عنوان اولین انتخاب توریست‌ها و گردشگران تلقی شده و این تبلیغات، موجب جلب‌توجه آنان نیز خواهد شد. بنابراین باید گفت موارد ارائه شده در این مقاله نشان می‌دهد که تبلیغات تاکسی، نه تنها صاحبان کسب‌وکار، بلکه در دیدگاهی وسیع‌تر، خدمت‌کنندگان حمل‌ونقل عمومی و رانندگان و صاحبان تاکسی را نیز تحت تأثیر مزایای خود قرار می‌دهد.

1397/6/29 - 18:18
تاثیر روانشناسی در تبلیغات
تاثیر روانشناسی در تبلیغات
  • تاثیر روانشناسی در صنعت تبلیغات یکی از بخش های جذاب برای علاقه مندان به تبلیغات است.
  • 11/08/2018 12:52:36 ب.ظ1397/5/20
  • ادامه مطلب...
چگونه بهترین فراخوان عمل (Call-To-Action) ممکن را ایجاد کنیم؟
چگونه بهترین فراخوان عمل (Call-To-Action) ممکن را ایجاد کنیم؟
  • فراخوان عمل که به‌طور مختصر CTA نامیده می‌شود، یکی از مهم‌ترین ضروریات در زمینه بازاریابی دیجیتالی است و روش عملکردی آن، دعوت از افراد مختلف برای مشارکت در انجام یک کار است. طی تحقیقات ارائه‌شده توسط وب‌سایت معتبر Small-Business-Trends، امروزه در حدود 70 درصد بنگاه‌های تجاری کوچک، در ارائه CTA مناسب دچار مشکل شده‌اند. برای این منظور، در این مقاله قصد داریم که شما را با شیوه ایجاد یک فراخوان عمل مناسب و جذاب آشنا کنیم. برای این منظور، هشت تاکتیک مفید و ضروری برای شما تهیه شده است.
  • 05/09/2018 05:40:32 ب.ظ1397/6/14
  • ادامه مطلب...
نه دلیل مهم برای داشتن تبلیغات مکان محور
نه دلیل مهم برای داشتن تبلیغات مکان محور
  • تبلیغات تبلیغات مکان محور یکی از انواع روش های تبلیغات می باشد. همان‌طور که از نام این دسته از تبلیغات برمی‌آید، برای تبلیغ و معرفی بیشتر محصول یا خدمات به مشتریان، قابلیت‌های بسیار زیاد و انعطاف‌پذیری در این مدل تبلیغات وجود دارد.یکی از جذاب ترین انواع تبلیغات مکان محور، تبلیغات تاکسی است.
  • 16/08/2018 10:32:47 ق.ظ1397/5/25
  • ادامه مطلب...
نظرات کاربران