تب‌رو وبلاگ تبلیغات و بازاريابی اينترنتی

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی
در سالهای اخیربا توسعه و رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT باعث تغییر بسیاری از جنبه ها و حوزه های زندگی گردیده است . امروزه فصای مجازی ، اینترنت و شبکه های اجتماعی به ابزار قدرتمندی جهت بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده که موجب رونق کسب و کار می باشد.
بطور کلی تبلیغات به هر مجموعه ای کمک می کند به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کند که استراتژی های بازاریابی مشخص می کند:

  1.  چه کسی باید هدف و مخاطب آگهی باشد؟
  2.  کجا باید آگهی نشان داده شود؟
  3.  چه نوع آگهی مجموعه را به هدف می رساند ؟

احتمالا امروزه با اصطلاح《 تبلیغات اینترنتی》 برخورد کرده اید و موارد متفاوتی از قبیل بازاریابی موتورهای جستجو ، کانالهای بازاریابی ( از طریق نرم افزارهایی مانند Telegram )، بازاریابی براساس کلیک ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی )نظیر facebook و instagram ) و … را شامل می شود . واضح است که تبلیغات آنلاین از جذابیت بسیار زیادی برخوردار بوده و تاثیر زیادی در میزان فروش و نفوذ برند بخصوص در کسب و کارهای کوچک ، بدلیل کاهش هزینه تبلیغات و … می گذارند. در اینجا توضیح مختصری از سایتها و شبکه های اجتماعی فعال در این ارایه می کنیم. :

فیسبوک جزء سایتهای شبکه های اجتماعی قرار داشته که اقلام اطلاعاتی و محتوایی (لینکهای وب ، آلبوم های عکس و ویدئو و یاداشت ها )به اشتراک گذاشته می شود و هزینه تبلیغات آن تا حدودی معقول بوده و اجازه می دهد که شرکتها و موسسات در هر اندازه و با هر بودجه ای از این امکان استفاده کنند .
Youtube یوتیوب بعنوان قویترین و متداولترین تشکل تصویری

درجهان بدلیل اینکه اکثر افراد مشاهده ویدئو را به خواندن ترجیح می دهند زیرا بمراتب راحتتر و تاثیرگذارتر از تبلیغات می محتویات متنی است که تبدیل آن به رسانه ی تصویری ویروسی بعنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی و

کسب و کار و تجارت الکترونیکی کاربرد دارد که بعنوان یک سایت مناسب برای فعالیت در حوزه ی مشاغل و حرفه های مختلف عمل می کند . بطور کلی باید به این واقعیت توجه نمود که تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به یک قدرت غیرقابل انکار تبدیل شده است که هرروزه به اهمیت آن افزوده خواهد شد .

Linkedinدر واقع یک سایت مناسب در زمینه تبلیغات b۲b می باشد
کسب و کار و تجارت الکترونیکی کاربرد دارد که بعنوان یک سایت مناسب برای فعالیت در حوزه ی مشاغل و حرفه های مختلف عمل می کند . بطور کلی باید به این واقعیت توجه نمود که تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به یک قدرت غیرقابل انکار تبدیل شده است که هرروزه به اهمیت آن افزوده خواهد شد

1397/5/20 - 12:44
تبلیغات نوین و هوشمند
تبلیغات نوین و هوشمند
  • تبلیغات یکی از کلیدی ترین مباحث در حوزه تجارت محسوب شده بطوریکه به فرآیند هوشمندانه ارائه اطلاعات لازم در خصوص محصولات و خدمات به مشتریان و علاقمندان و ترغیب مفید مصرف کنندگان به خرید و دریافت خدمات یک شرکت اطلاق می گردد .
  • 11/08/2018 12:46:25 ب.ظ1397/5/20
  • ادامه مطلب...
تاثیر روانشناسی در تبلیغات
تاثیر روانشناسی در تبلیغات
  • تاثیر روانشناسی در صنعت تبلیغات یکی از بخش های جذاب برای علاقه مندان به تبلیغات است.
  • 11/08/2018 12:52:36 ب.ظ1397/5/20
  • ادامه مطلب...
چگونه بهترین فراخوان عمل (Call-To-Action) ممکن را ایجاد کنیم؟
چگونه بهترین فراخوان عمل (Call-To-Action) ممکن را ایجاد کنیم؟
  • فراخوان عمل که به‌طور مختصر CTA نامیده می‌شود، یکی از مهم‌ترین ضروریات در زمینه بازاریابی دیجیتالی است و روش عملکردی آن، دعوت از افراد مختلف برای مشارکت در انجام یک کار است. طی تحقیقات ارائه‌شده توسط وب‌سایت معتبر Small-Business-Trends، امروزه در حدود 70 درصد بنگاه‌های تجاری کوچک، در ارائه CTA مناسب دچار مشکل شده‌اند. برای این منظور، در این مقاله قصد داریم که شما را با شیوه ایجاد یک فراخوان عمل مناسب و جذاب آشنا کنیم. برای این منظور، هشت تاکتیک مفید و ضروری برای شما تهیه شده است.
  • 05/09/2018 05:40:32 ب.ظ1397/6/14
  • ادامه مطلب...
نظرات کاربران